piątek, 11 sierpnia 2017

AKREDYTACJA - KAMIL STOCH!

Hej!
Przed nami jutro 3 zawody LGP, które odbędą się w Courchevel.
Trener Polaków i tym razem postawił na swoją "żelazną 6", co jest wg mnie dobrą decyzją. 

Plan zawodów wygląda następująco:
9:00 - Oficjalny trening mężczyzn (HS132)
11:00 - Kwalifikacje mężczyzn (HS132)
17:30 - Seria próbna mężczyzn (HS132)
18:30 - Pierwsza seria konkursowa mężczyzn (HS132)

Wysłałam w tym  tygodniu 2 listy, w końcu udało mi się dorwać po miesiącu jedno IRC.
Ostatnio zakupienie go jest dość problematyczne, przy większej ilości gotówki pojadę na główną pocztę do Katowic i tam się obkupię na zapas :D

Dzisiaj mam wam do pokazania akredytację Kamila z tej oto miejscowości.
Zawsze marzyłam, żeby posiadać w swojej kolekcji jakąś wyjątkową pamiątkę od tego zawodnika, w końcu to mój największy idol.
Udało mi się to dzięki wymianie z Adą z bloga  Oczami Skokomaniaczki, za którą bardzo dziękuję.
Jako, że Ada jest fanką Szwajcarów, a ja Kamila oddałam jej moją akredytację Gabriela Karlena, którą możecie zobaczyć tutaj
Jest to moja pierwsza tego typu wymiana i jestem z niej bardzo zadowolona.
Akredytacja wg mnie jest piękna.
Uwielbiam niebieski kolor, jeszcze to zdjęcie Kamila w locie na niej, po prostu cudo <3
Jest to moja 2 akredytacja z LGP i 2 z Courchevel, z czego bardzo się cieszę.




Oglądacie MŚ w Londynie?
Ja śledzę poczynania naszych reprezentantów codziennie.
Finish Adama Kszczota doprowadził mnie do zawału, Anita Włodarczyk też napędziła mi stracha swoją dłonią, wielkim zaskoczeniem jest dla mnie medal Malwiny Kopron, mam nadzieję, że będzie godną następczynią naszej mistrzyni. 
Michał Rozmys pomimo 11 miejsca w półfinale biegu na 1500m dostał się do finału z czasem, jest to również miłe zaskoczenie.
Liczyłam, że może Piotr Lisek skoczy to magiczne 6 metrów, jednak srebrny medal też jest satysfakcjonujący.
Liczę jeszcze na medale ze strony Pawła Fajdka, Wojtka Nowickiego i Kamili Lićwinko, czekam również na jakieś zaskoczenie ze strony zawodników, którzy nie są stawiani w roli faworytów.

Dzisiaj zaczyna się również XV Memoriał Wagnera.
Polacy zagrają mecz z Francją o godz 20:30, transmisja w Polsacie Sport.
Miałam się tam pojawić, ale moje plany nieco uległy zmianie.
Mam nadzieję, że zasiądziecie przed telewizorami i będziecie kibicować Biało-Czerwonym :)
Dziękuję za przeczytanie kolejnej notki, postaram się, aby posty były teraz raz w tygodniu ;)

22 komentarze:

  1. Gratulacje, świetna zdobycz! A akredytacja naprawdę jest bardzo ładna :)

    Naszym Panom oczywiście będę dzisiaj i przez cały weekend kibicować. Co prawda przed TV, ale dam z siebie wszystko :D #GoPoland

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna zdobycz :) Problemy z IRC rzeczywiście są, w Krakowie na poczcie głównej też nie mają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)
      Oj, to dziwne, współczuję :/
      Oby szybko doszły ;)

      Usuń
  3. Gratulacje :)
    Może zamów na poczcie większą ilość IRC. Mi już co miesiąc ściągają 10-15 :)
    autografy-adriana-arka.blogspot.com
    www.autographs-f1.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, ja właśnie proszę, ale nie chcą mi przysłać ;/

      Usuń
  4. Gratuluję, to prawda, nigdzie nie mogę dostać IRC, a szukam już 2 miesiące, nie wiem o co chodzi
    http://cavronautographs.blogspot.com/?m=0

    OdpowiedzUsuń
  5. Super pamiątka! Gratulację :*
    dreamerworldfototravel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje :) świetna pamiątka! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje,Super akredytacja, naprawdę idzie po zazdrościć! Mam nadzieję że kiedyś też jedną dostanę:D Jeśli chodzi o kupony, to na poczcie w Tarnowskich Górach akurat mają ich pod dostatkiem;) Przed wyjazdem kupiłam ich aż dziesięć.
    Zapraszam do mnie:
    http://autografysisi.blogspot.com/2017/08/15-kamil-stoch-2-podziekowania.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Kurcze do TG mam trochę daleko, sprawdzę jak się mają sprawy w Katowicach ;)

      Usuń
  8. Gratulacje :)
    http://autografyklp.blogspot.com/2017/08/95-eve-nement-team.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzięki, dodam i liczę i na to samo ;)

    OdpowiedzUsuń