niedziela, 9 lipca 2017

26. PRZEMYSŁAW NIEMIEC

Hej!
Witam w kolejnej notce. Dzisiaj po raz pierwszy na moim blogu autograf kolarza, czyli Przemka Niemca. 
Kolarstwem interesuję się od dość dawna, jednak nie należy ono do moich ukochanych  dyscyplin.
Zawody oglądam tylko kiedy znajdę chwilę czasu na to. 
Bohater dzisiejszej notki odniósł kilka zwycięstw na etapach Tour of Turkey, Vuelta a Espana czy Giro di Toscana.
 Nie posiada jednak w swoim życiorysie wybitnych osiągnięć.
Przemkowi tak jak innym reprezentantom naszego kraju mocno kibicuję i życzę sukcesów. 
Jego autograf zdobyłam pisząc prośbę na FB, czekałam kilka dni.




U mnie w skrzynce nadal pustki, jednak udało mi się napisać kilka listów.
Liczę, że coś w tej kwestii w końcu się ruszy. 
Życzę wszystkim miłego tygodnia i do zobaczenia na LGP! 


22 komentarze:

  1. Gratuluję :)

    http://oczami-skokomaniaczki.blogspot.com/2017/07/lgp-wisa-2017-relacja-z-wyjazdu.html

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie poza wymianami po LGP również skrzynka pusta, obawiam się, że winna jest Poczta niestety...straty są wliczone niestety w nasze hobby.

    Fajnie, że udaje Ci się rozszerzać kolekcję o kolejne dyscypliny ;)


    U mnie Ville Larinto http://skijumpersgrafy.blogspot.com/2017/07/66-ville-larinto.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje
    Zapraszam w wolnej chwili na krótką relację z Lgp w Wiśle
    skok2001.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie interesuje sie kompletnie kolarstwem, ale wiem ze kazdy autohraf bardzo cieszy ;)
    Gratuluję :*

    world-of-dreamer28.blogspot.com
    Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń