niedziela, 4 czerwca 2017

PLASTRON- ANDRZEJ PRADZIAD!

Hej!
Witam was pierwszy raz  w czerwcu, a jest to jeden z moich ulubionych miesięcy w roku.
Coraz cieplejsze dni, zakończenie roku szkolnego, kilka tygodni do LGP, to parę atutów tej pory.
Niedawno w mojej skrzynce zawitał kolejny, wyjątkowy plastron.
Jest on od Andrzeja Pradzida,  biegacza narciarskiego, który cały czas usiłuje przebić się do kadr PZNu.
Jego wyniki są niejednokrotnie lepsze od kadrowiczów, jednak nie może on liczyć na wsparcie związku, jak wielu innych sportowców zimowych.
Jego głównym celem na ubiegły sezon była Uniwersjada, na której niestety nie zachwycił wynikami.
Był 14 w biegu na 30 km techniką klasyczną oraz 34 na 10 km łyżwą.
Mimo wszystko plastron z tej imprezy jest dla mnie cenny, jest to zawsze coś innego niż PŚ.
Otrzymałam go po napisaniu prośby na FB Andrzeja, czekałam kilka dni.



Bardzo cieszę się, że ilość plastronów w mojej kolekcji się powiększa.
Ostatnio udało mi się napisać kilka listów, które wyślę jak kupię koperty ;)
Już tylko 39 dni do LGP, nie mogę się doczekać! ;D 
Dzisiaj o 17.00 mecz Polska- Iran, trzymacie kciuki za chłopaków :)
Życzę Wam miłego tygodnia, wypchanych! 



13 komentarzy: