piątek, 25 sierpnia 2017

28. Kamila Lićwinko

Hej!
Kolejny tydzień wakacji się kończy, więc postanowiłam, że muszę ostatnie dni wolności dobrze wykorzystać.
Wybrałam się więc z moją przyjaciółką Julią do Szczyrku na Letni Puchar Kontynentalny, było świetnie!
Udało nam się zrobić kilka zdjęć ze skoczkami, spotkałyśmy naszych znajomych, pogoda dopisała, ludzi było sporo, jednak zachowywali się normalnie. 
Atmosfera jest całkowicie inna niż na LGP i za to właśnie kocham imprezy niższej rangi.
Skoczkowie są wyluzowani, mili, uśmiechnięci, nikt nie krzyczy, nie rzuca się na nich, jest po prostu super.
Dzisiaj pora na autograf naszej brązowej medalistki MŚ w skoku wzwyż, czyli Kamili.
Jest bardzo sympatyczna , kibicuję jej od dawna.
Uwielbiam jak zawodnik tak szczerze się cieszy ze zdobytego medalu, obojętnie jakiego nie byłby kruszcu.
Liczę, że jej kariera będzie się coraz bardziej rozwijać, życzę jej wszystkiego najlepszego.




Prośbę pisałam na adres:
:
KS PODLASIE 
Kamila Lićwinko 
ul. Włókiennicza 4
15-465 Białystok 

Czas oczekiwania:
24.08.16- 09.12.16

U mnie w skrzynce nadal pustki, niestety, nie wiem co się dzieje ;/
Na szczęście mam jeszcze mnóstwo grafów niepublikowanych, także posty będą się ciągle pojawiać.
Wypchanych i do następnego!

26 komentarzy:

  1. Hej gratuluje serdecznie
    Dodałam twojego bloga do polecanych :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje:) Fajnie ze byłaś na tych zawodach! Ja niestety jeszcze szansy nie miałam jechać, ale kiedyś spróbuję się wyrwać:) Zapraszam do mnie:
    https://autografysisi.blogspot.nl/2017/08/16-mariusz-wlazy.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie imprezy niższej rangi, jakieś turnieje towarzyskie czy przedsezonowe mają swój urok :)
    Gratuluję podpisu! I trzymam kciuki, żeby wkrótce skrzynka się zapełniła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje :)
    Nie przejmuj się pustkami w skrzynce, u mnie już tak od dawna :v

    OdpowiedzUsuń
  5. Super Gratulację!
    dreamerworldfototravel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję!
    Również posiadam autograf od Kamili :)
    A dzisiaj zapraszam do siebie na nowy post:
    https://autografyjr.blogspot.com/2018/01/ryszard-rembiszewski.html
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje :D Zapraszam do mnie -> https://swiatautografowofficial.blogspot.com/2018/02/44-maciej-kot.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Super! Gratulacje :)
    dreamerworldfototravel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń