wtorek, 17 stycznia 2017

1. KAMIL STOCH

Witam wszystkich w moim pierwszym poście! Chcę wam zaprezentować autografy mojego ulubionego skoczka, czyli Kamila Stocha. Mam nadzieję, że nie trzeba go przedstawiać ;) Moja "miłość" do tego zawodnika zaczęła się po jego pierwszym zwycięstwie w Zakopanem w 2011 roku. Cóż to był za dzień! Pamiętam ten konkurs dość dokładnie i właśnie od tego czasu mniej więcej zaczęłam na poważnie interesować się skokami. Ale przejdźmy do autografów:
Pierwszy z nich otrzymałam w kwietniu 2014 roku, był ze zbiorowej prośby do Eve- Nement Teamu, a od tego właśnie listu rozpoczęła się moja przygoda ze autografami.

 

Kolejny otrzymałam w marcu 2015 roku pisząc na ten sam adres 


Kolejny otrzymałam dzięki wymianie z Wiktorią, którą pozdrawiam :D


Następny jest bodajże od PZN, do którego pisałam ok. rok temu


5 z kolei otrzymałam również od PZN 


Ostatni w mojej kolekcji z serii Fischer pochodzi z PŚ w Wiśle w 2017 roku 😂

Kolejne karty pochodzą również z wyżej wymienionych źródeł 




Autograf zdobyty na zdjęciu podczas PŚ w Wiśle (13.01.17) 


Adresy, na które pisałam:
Eve-Nement Team
ul.Krupówki 20
skr. pocztowa 236
34-500 Zakopane

Polski Związek Narciarski
ul.Mieszczańska 18/3
30-313 Kraków 

Dołączyłam oczywiście do listu kopertę zwrotną ze znaczkiem ;)

Mam nadzieję, że post się spodobał :) 







2 komentarze: