sobota, 24 czerwca 2017

25. SEVERIN FREUND

Hej!
Witam po przerwie, dziś pierwszy dzień wakacji, więc do LGP zostało 19 dni!
Niesamowite jak ten czas szybko leci, sama nie wiem kiedy te długie dni przemijają.
Ceny biletów na PŚ w Wiśle trochę mnie zmartwiły, choć na szczęście w karnecie wychodzi tak samo jak w styczniu, kupię je zapewne w lipcu, bo wtedy wypadają moje urodziny.
Zastanawiam się nadal nad wyjazdem na Memoriał Wagnera do Krk, jednak nie wiem na co mi pozwolą finanse.. 
Jestem mimo wszystko pełna optymizmu :)

 Pora dziś na kolejnego niemieckiego zawodnika, czyli Severina.
Jego walka z Kamilem w sezonie 13/14 i z Peterem w 14/15 była świetna. 
Niestety kontuzja wykluczyła go ostatnio z rywalizacji, jednak kadra niemiecka trzymała poziom bez swojego lidera. 
Nie jest on moim ulubieńcem, jednak życzę mu szybkiego powrotu na skocznię.
Jego grafy otrzymałam od Mannera, jednak mam nadzieję, że trafię kiedyś na kartę z Fischera.






Czy tylko u mnie takie straszne pustki? 
W tym miesiącu tylko jeden list mi przyszedł, nie wiem co się dzieje ;_;
Mam nadzieję, że jednak coś się ruszy w najbliższym czasie.
Życzę wszystkim miłych wakacji, jedziecie gdzieś? ;)
Dzięki za przeczytanie, do następnego! 


22 komentarze:

  1. Gratuluję:)U mnie mało listów ,ale za to dużo autografów....Za dwa tygodnie jadę nad jezioro, na camping. Życzę Ci miłych wakacji!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję :) I zapraszam na Memoriał :)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie również wielkie pustki, nie mam jak zabrać się do pisania nowych listów. Gratulację! https://dreamerworldfototravel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję serdecznie, u mnie nowych podpisów brak już 3 miesiące, chyba czas zabrać się za wielkie pisanie, czasu przecież teraz niemało ;)
    http://cavronautographs.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje serdeczne właśnie tego skoczka autografu brakuje w mojej kolekcji
    właśnie wróciłam na bloga i nadrabiam zaległości
    http://skok2001.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, mam nadzieję, że go zdobedziesz wkrótce ;)

      Usuń