piątek, 14 kwietnia 2017

13. ŁUKASZ ŻYGADŁO

Hej!
Co tam u was? Jak z waszymi prośbami o autografy? Ja aktualnie czekam na 17 + mam 5 do wysłania, trochę tego jest ;)
Wczoraj doszła do nas informacja o nowotworze kości Ronana Lamy Chappuis, oby szybko z tego wyszedł...
Nie wiem czy widzieliście akcję wysyłania listów wsparcia do niego, ale ja na pewno do niej dołączę, doda mu to pewnie trochę otuchy w tym trudnym czasie.

Dzisiaj przychodzę do was z pierwszym siatkarskim  autografem  na moje bloga, a jest on od Łukasza Żygadło.
Bardzo mi go brakowało w kadrze narodowej, ale na szczęście otrzymał powołanie na nowy sezon :)
Był to mój pierwszy autograf od siatkarza w mojej kolekcji, teraz jest ich ciut więcej.
Mam nadzieję, że nowy trener odbuduje naszą kadrę, a pierwszy mecz z Iranem ( na który się wybieram ;))
będzie popisem jego umiejętności.

Karta prezentuje się w ten sposób:


Prośbę pisałam na ten adres:
Łukasz Żygadło
Urząd Pocztowy
ul. Mieszka 14
66-101 Sulechów
skr. nr 13
Czas oczekiwania:
20.08-09.09 2016
Jest to zdecydowanie jeden z moich cenniejszych grafów w kolekcji, zwłaszcza że trudno dostać podpisy siatkarzy na kartach.
Nie mogę się doczekać Euro Volley,  wy też tak kochacie siatkówkę? :D
Szkoda, że kariery skończyli Piotr Gacek, Paweł Zagumny a dzisiaj ogłosił je Michał Winiarski, ale nasi Mistrzowie Europy Juniorów pukają coraz bardziej do bram reprezentacji jak i najlepszych klubów, więc  musimy im dać szansę :) 
Życzę wam miłego wypoczynku, wypchanych i do następnego! 



17 komentarzy:

  1. Gratuluję autografu :) Pisałam do Łukasza wieki temu, ale odpowiedzi się nie doczekałam... Więc zdobyłam inną drogą ;D
    Też wybieram się na mecz z Iranem :)
    Pozdrawiam, miłych świąt ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie poczta gdzieś zgubiła :/ O,to może się gdzieś spotkamy :D Dzięki, wzajemnie ;)

      Usuń
  2. Gratuluję. Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję i Wesołych Świąt życzę! Też się cieszę, że w końcu zobaczymy Łukasza ponownie w Reprezentacji. Z niecierpliwością czekam na ten siatkarski sezon :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję serdecznie i życzę wesołych świąt ;)
    http://cavronautographs.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa jestem, czy Łukasz znajdzie się w tej wąskiej kadrze... Pewnie już wkrótce zobaczymy. :)
    Gratuluję autografu i raz jeszcze wesołych świąt :)

    OdpowiedzUsuń